flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про роботу суду за 2015

 

ЗВІТ
про роботу  Народицького районного суду
Житомирської області за 2015 рік
Особливу роль у сфері захисту прав та законних інтересів людини і громадянина у нашій державі відведено судам. Завданням судової влади є захист прав і свобод людини і громадянина. Адже, права та свободи людини та їх гарантії визначають зміст та спрямованість діяльності правової держави.
В 2015 році Народицьким районним судом Житомирської області вжито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення роботи суду по різних ділянках роботи.
Складено план роботи суду на І та ІІ півріччя 2015 року. Всі заплановані заходи відповідно до плану виконано: підведено підсумки роботи суду за 2014 рік та І півріччя 2015 року; проведені семінарські заняття з працівниками апарату суду з питань ведення діловодства, архівної справи, обліково-статистичної роботи; проведено перевірку: секретарів судового засідання на предмет правильності ведення судових справ та їх здачі до канцелярії суду, секретарів суду на предмет правильності ведення діловодства суду та обліково-статистичної роботи, архів суду; проаналізовано: стан обліково – статистичної роботи та стан здійснення провосуддя за 2014 рік та І півріччя 2015 року, стан направлення судових рішень до ЕДРСР; проведено узагальнення стану розгляду звернень громадян (заяв, скарг) в 2014 році та І півріччі 2015 року, складено інформацію щодо розгляду справ всіх категорій суддями та ін..
Структура справ
2014 рік
1
Кримінальні справи та матеріали
                          172
2
Цивільні справи та матеріали
263
3
Адміністративні справи та матеріали
1659
4
Справи та матеріали про адміністративні правопорушення
356
Всього
2450
Згідно обліково-статистичних даних про роботу суду за 2015 рік (в порівнянні з 2014 роком) в Народицькому районному суді Житомирської області у звітному періоді  перебувало в провадженні наступна кількість справ:
 
Структура справ
2015 рік
1
Кримінальні справи та матеріали
                          145
2
Цивільні справи та матеріали
429
3
Адміністративні справи та матеріали
245
4
Справи та матеріали про адміністративні правопорушення
305
Всього
1124
Особлива увага приділялась організації роботи канцелярії суду, веденню діловодства, стану обліково-статистичної роботи суду, про що були складені відповідні довідки, аналізи та узагальнення.
Ведення діловодства в суді відповідає Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року за №173.
 
Архів суду:
 
Робота архіву суду здійснюється відповідно до Переліку судових справ, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженого наказом ДСА України від 11.02.2010 року №22, Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 №168.
Архів суду впорядкований, розміщується в окремій кімнаті, обладнаний сигналізацією, гратами на вікнах та вогнегасником. Відповідальність за  роботу з архівними документами покладається на архіваріуса суду.
Судові справи, що надходять до архіву, розміщуються на стелажах таким чином, щоб справи за призначенням зберігалися в одному місці, та розташовані в порядку щорічних надходжень.
Справи постійного зберігання розміщуються окремо від справ тривалого (понад 10 років), тимчасового зберігання та з особового складу.
До в’язок зі справами прикріплені ярлики, на яких зазначено найменування суду, номер опису та номери справ.
Усі стелажі та їх полиці пронумеровані (зліва направо від входу).
Судові справи, наряди, журнали та матеріали, в яких закінчено строки зберігання, (за минулі роки) знищено, відповідно до акту про виділення для знищення справ.
          В архіві суду ведуться журнали: видачі судових справ з архіву працівникам суду, реєстрації видачі документів з архіву та обліку видачі та повернення компакт-дисків. Журнали пронумеровані, прошиті, скріплені печаткою та підписом голови суду.
27.11.2015 року складено паспорт архіву суду, який надіслано до архівного сектору Народицької РДА в Житомирській області.
Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року №1004 в Народицькому районному суді Житомирської області утворено експертну комісію для організації і  проведення  попередньої експертизи цінності  документів,  що  утворилися в діловодстві суду, та подання результатів  експертизи  цінності  документів  на  розгляд експертно-перевірної  комісії  державного  архіву. Експертна комісія суду  діє на підставі Положення про експертну комісію Народицького районного суду Житомирської області, затвердженого наказом голови суду 01 жовтня 2013 року за №31-о.
Експертна комісія суду приймає рішення  про схвалення і подання до ЕПК державного архіву проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, положення про архів та ЕК суду, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ.
Організація роботи архіву суду протягом 2015 року покращилась.
 
Інформація по звітах:
 
Впродовж 2015 року до ТУ ДСА України в Житомирській області було направлено:
Щомісячно:
- інформацію про штатну і фактичну чисельність працівників апарату суду,
- інформацію про направлення судових рішень до ЕДРСР,
- інформацію щодо використання відеоконференцзв»язку,
- інформацію щодо охорони приміщення,
- інформацію про стан направлення SMS – повідомлень учасникам судового процесу,
- інформацію по підвищенню кваліфікації,
Щоквартально:
- звіт щодо забезпечення безпеки та незалежності суддів,
- звіти за формами №1-1-ОП, №1-Л та №10,
- звіт по зверненням громадян,
- наказ ДСА України №97 «Про організацію роботи державної судової адміністрації та упорядкування звітної інформації щодо діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації»,
- інформацію про скерування рішень до ЕДРСР,
- систему «Картка».
Крім того, були складені піврічні та річні звіти: про роботу суду за  І півріччя 2015 року та 2015 рік, за формами 1, 1-1, 2-а, 2-ц, 3, 4, 6-8, 10, які сформовані в Д-3 та направлені в електронному та письмовому вигляді до ТУ ДСА України в Житомирській області й розміщені на офіційному веб-сайті суду.
Працівниками апарату суду своєчасно готується та надається необхідна інформація до ТУ ДСА України в Житомирській області та ДСА України.
Також, постійно тримаються на контролі роз'яснення та пропозиції  ТУ ДСА України в Житомирській області та ДСА України щодо належного та правильного оформлення при складанні піврічних (річних) звітів по кожній формі.
Для належної організації обліково - статистичної роботи, належного оформлення та якісного складання звітів  вживаються певні заходи, а саме:
- головою суду та керівником апарату суду перевіряється організація діловодства в суді;
- ведеться обліково - статистична та аналітична робота;
- перевіряється стан ведення контрольних кодексів України;
- керівником апарату суду здійснюється нагляд за правильністю оформлення документів.
Під час складання звітів  працівники використовують  Інструкцію щодо заповнення форм звітності, приділяється значна увага вивченню положень Кримінального, Кримінального процесуального, Цивільного та Цивільно - процесуального кодексів України, Кодексу України про адміністративні правопорушення й Кодексу адміністративного судочинства України, знання яких суттєво впливає на якість підготовки аналітичних матеріалів та звітів.
    
Звернення громадян
 
В 2015 році звернення громадян на адресу суду не надходили.
 
Кадрова робота.
 
Питання кадрової роботи в Народицькому районному суді покладено на заступника керівника апарату суду.   
Враховуючи необхідність підвищення правових знань з питань кадрової роботи та державної служби, нормативно-правова база в кадровій роботі суду постійно оновлюється.
Штатна чисельність працівників апарату суду  станом на  31 січня  2015 року становить  17 державних службовців, 1 службовець та 1 працівник.
Узагальнено інформацію про стан подання декларацій суддями і державними службовцями суду. Відомості про доходи за 2014 рік подали 100 відсотків державних службовців  апарату суду та  всі судді.
22 січня 2015 року проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями  апарату суду покладених на них обов’язків і завдань, бланки щорічних оцінок долучені до особових справ  працівників апарату суду. Інформацію щодо проведення щорічної оцінки  узагальнено та направлено до ТУ ДСА України в Житомирській області.
Народицький районний суд Житомирської області має  програмне забезпечення облікової системи „Картка”, яка   дозволяє поліпшити облік даних на всіх працівників, оперативно здійснювати контрольно-аналітичні процедури.  Робота з впровадження цієї системи розпочата у 2007 році.
Кадрове діловодство в апараті суду налаштовано та ведеться відповідно до вимог законодавства. Сформовані наряди  стосовно ведення кадрового діловодства по всім напрямках законодавства.
Ведення особових справ і трудових книжок здійснюється  згідно з Порядком ведення особових  справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженим  Постановою Кабінету Міністрів України від  25.05.1998 року № 731 та  відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників (ведуться журнали обліку особових справ та трудових книжок).
Відповідно до ст.28 Закону України „Про державну службу”, Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2001 року № 199 “Про затвердження Положення про формування кадрового резерву”, щорічно формується кадровий резерв на посади державних службовців суду.
За звітний період на курси підвищення кваліфікації  були направлені суддя, керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, секретар судового засідання.
Робота суду порівняно з  минулими періодами поліпшилась, але ще мають місце незначні недоліки, тому з метою недопущення в майбутньому порушень в роботі апарату суду, головою суду та керівником апарату суду здійснюється  контроль за всіма напрямками роботи.  
 
 
                 Голова
Народицького районного суду
       Житомирської області                                                                   О.В.Діброва
 
 
 
 
 
Виконавець: Толста О.В., тел.: 2-13-80